6 Ocak 2012 Cuma

Gerçek Bir All Star : Brandon Roy ..




  SON KEZ BRANDON ROY


Nba de bu sene en üzücü olaylardan bir tanesi hatta belki de en üzücü olayı..Brandon Roy'un basketbola veda etmesi.. Portland Trail Blazers'ın yıldız oyuncusu Brandon Roy basketbol hayatına dizindeki sakatlık nedeniyle son verdi.

 Roy : Bu çok zor ve acı verici bir karar.Oyunu seviyorum,Portland Trail Blazers' ve taraftarlarımızı seviyorum.Ancak doktorlarımla yaptığım görüşmelerden sonra bu kararı aldık.Ailem ve sağlığım benim için önemli olan şeyler.Bu nedenle ailem ve hayat standartım için bu kararı aldım.Paul Allen ,Larry Miller, koç McMilan ve bütün Trail Blazers organizasyonlarına taraftarlarına Portland'ta geçirdiğim zaman boyunca bana olan sevgileri ve destekleri için teşekkür ediyorum.

    Portland'ta emeklilik kararını duyan takım arkadaşları da büyük üzüntü ve şaşkınlık yaşadı :

 Nicholas Batum : Buna inanamamıştım ve hala inanamıyorum.

 Paul Allen  : Bütün Blazers taraftarları gibi Roy'un basketbolu bıraktığını öğrenince çok üzüldüm.Kişisel olarak Roy'a bir Trail Blazer olarak yaptıkları için teşekkür etmek istiyorum.O gerçek bir All Star..

Nate McMilan : tabi ki onun bu franchise için ne ifade ettiğini hepimiz biliyoruz .Bu takımın eski günlerine dönmesinde en büyük pay sahiplerinden biriydi.İnanılmaz bir yetenekti.Böyle bir durumu görmek üzücü.

Marcus Camby : Çok kötü bir durum bu .İnsanlar , ''Hey parasını kazanacaktı yine de '' diyecekler ama Brandon bir rekabetçiydi.

Andrea Miller : Roy her zaman bir Trail Blazers olarak kalacak.O bir All Star'dı ve her gece sahada biraz daha ilerlemek için çalışan bir savaşçıydı.Kazanmamız için herşeyini sahaya koyardı.Saha içi ve dışında gerçek bir rol modeldi ve liderliğiyle bu takımı tekrar kazanan bir franchise haline getirmişti.

     Roy 2006 draftında 6.sıradan Washington tarafından seçildi..Ve draft günü Portland 'a takas edildi..Yılın çaylağı seçilen Roy kariyerini 19 sayı 4,7 assist ve 4.2 rebaund ortalamalarıyla noktaladı.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder