14 Ocak 2012 Cumartesi

Nba: Günün Maçları 14.01.2012






PHILADELPHIA-WASHINGTON : 


Dün gece karşılaşan bu iki takım bu gece bir kez daha karşılaşıyor.Back to back in ilk ayağını çok zorlanmayarak Philadelphia kazandı.Bu sene gerçekten çok dağınık bi görüntü sergileyen Washinton'un bu maçı da kazanması zor.Philadelphia bu maçı da kazanır..


GOLDEN STATE-CHARLOTTE : 


Bu gecenin sürprize açık maçlarından bir tanesi.Sıkıştırılmış fikstüre hazır bir görüntü çizmeyen bu iki takımın karşılaşmasında en güzel tercihin üst olacağını düşünüyorum.Bu maçta sürpriz arayacaklar ise Golden State galibiyetini deniyebilir.


MINNESOTA-ATLANTA : 


Bu senenin en iyi takımlarından biri olan Atlanta Evinde Minnesota'yı konuk ediyor.Bu zamana kadar istikrarsız sonuçlar alan Minnesota hiç düşünmediğimiz maçları da kazanmayı bildi.Bu maçta da sürpriz yapma ihtimalleri olsa da ben Atlanta'nın bu maçı da kazanacağını düşünüyorum.


BOSTON-INDIANA : 


Bu iki ekip 1 hafta önce Boston'da karşı karşıya gelmişti .Maç boyu Boston'a üstünlük kurarak kazanan Indiana  rakibine iyi bir mesaj vermişti..Boston'luların bu maça iyi konsantre olacağını düşünüyorum ama Indiana bu maçı da kazanıp Boston'u bir kez daha mağlup edecektir.


TORONTO-CHICAGO : 


Bu gecenin en net karşılaşmasında Chicago evinde Toronto'yu rahat geçecektir.Alternatif arayanlar skorun altta kalmasını tercih edebilir..


NEW ORLEANS-MEMPHIS :


Memphis'in kazanacağı düşündüğüm maçlarından bir tanesi.Randolph'u kaybederek büyük yara alan Memphis'in bu sıkışık sezonda işleri çokta yolunda gitmiyor.Ama evinde böyle rakiplere karşı kolay kolay maç kaybetmezler..Memphis bu gece favorilerden..Alternatif düşünenler skorun altta kalmasını tercih edebilir.


PORTLAND-HOUSTON : 


Bu gecenin hızlı ve yüksek skorda geçmesini beklediğim maçında Houston Portland'ı konuk ediyor.Zor geçecek bu maçta kazananı tahmin etmek zor olsa da Houston'un ben bu maçı kazanacağını düşünüyorum.Yinede uzak durulması gereken bir maç 


NEW YORK-OKLAHOMA : 


Belkide bu gecenin en güzel maçı..Doğu'nun iddalı ekiplerinden biri olan Oklahoma henüz bir istikrar yakalayamayan New York'u konuk ediyor.Süperstar'ların karşı karşıya geleceği bu maçta savuma yapan tarafın kazanmaya yakın olduğunu düşünüyorum.Bu yüzden galibiyete yakın taraf Oklahoma City Thunder .. 


SACREMENTO-DALLAS : 


Yavaşta olsa ritim bulan Dallas kazanmaya nihayet başladı.Son şampiyonun artık böyle maçları kaybedeceğini düşünmüyorum..Dallas kazanacaktır ama alternatif arayanlar skorun altta kalmasını göz önüne alabilir..


NEW JERSEY-UTAH : 


Sadece Deron Williams'a bağlı bir takım olan New Jersey dün gece kazandı fakat bir kez daha görüldü ki Williams'Tan başka alternatifleri yok. 35 sayı ve 14 assistle oynayan DWill takımına maçı kazandırdı ..Bunu kaç kere daha yapar bilinmez tabi .Skor olarak altta kalacak bu maçta kazanan tarafın ise  Utah olacağını düşünüyorum..


YAZAR : BATUHAN GOKHAN .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder