11 Ocak 2012 Çarşamba

Nba: Günün Maçları 11.01.2012




SACREMENTO-TORONTO :

İki takımda bu sene ki hızlı tempoya bu kısıtlı kadrolarıyla ayak uyduramadı.İstikrarsız ve pekte iyi görüntü çizmeyen bu iki takımın maçı her sonuca açık ..Toronto evinde bir nebze daha iyi basketbol oynuyor ve zaman zaman etkili olabiliyorlar..Sacremento ise Tyreke Evans ile maçlara tutunabiliyor ve ona yardım edecek skorerler de çıktığı zaman maç kazanabiliyorlar.Toronto kazanmaya bir adım yakın ama bu maçta üst bahisini tercih etmek daha mantıklı olabilir.

ATLANTA-INDIANA :

Bu sıkıştırılmış fikstüre harika başlayan bu iki takım Indiana'da karşı karşıya geliyor.Gecenin en zor karşılaşmalarından bir tanesi olduğunu düşünüyorum.Indiana bu sene harika bir basketbol oynuyor ve topu çok iyi paylaşıyorlar.Atlanta ise geçen senelerde yaşadığı sorunları çözmüş ve her maçta oyuna ağırlıklarını koyabiliyorlar.Atlanta'nın sert savunmasıyla bu maçı zorda olsa kazanacağını düşünüyorum.

PHILADELPHIA-NEW YORK KNICKS :

Son 10 yılının en iyi başlangıcını yapan Sixers tam bir takım görüntüsü çiziyor.Dün gece de Sacremento'yu farklı mağlup eden Philadelphia bu deplasmandan da galip çıkması pek sürpriz olmayacaktır.Fakat New York şuana kadar istikrarlı bir görüntü çizmese evinde süper starlarıyla kazanacaklarını düşünüyorum

DALLAS-BOSTON :

Bu gecenin en sıkı maçında favori belirlemek çok zor .İki takımda çok istikrarsız girdi sezona ve geçen seneki performanslarından bir hayli uzaklar..Boston böyle büyük maçlar da daha iyi konsantre oluyorlar ve bu onları evinde bir adım öne çıkartıyor..Boston bu maçı kazanacaktır..

WASHINGTON-CHICAGO :

Dün gece ilk galibiyetini toronto karşısında alan Washington zorlu Chicago deplasmanına konuk oluyor..Chıcagonun rahat bir şekilde galibiyet alacağını düşünüyorum..İlk yarın Chicago galibiyeti düşünülebilir.

OKLAHOMA-NEW ORLEANS :

Oklahoma bu sene Batı'nın en iddalı ekiplerinden bir tanesi.Harika maçlar oynayıp kazanmayı bilen Oklahoma deplasmanda da olsa bu maçı da kazanacaktır..

HOUSTON-SAN ANTONIO :

Bu gece sürpriz çıkabilecek maçlardan birtanesi..Ginobili'nin yokluğunu yavaş yavaş hissetmeye başlayan Spurs aksamaya başladı..Houston ise genç kadrosuyla gününde oldukları zaman tehlikeli olabiliyor.Ben bu maçta onların kazanabileceğini düşünüyorum..İlk yarı Houston iyi bir tercih olur..

NEW JERSEY-DENVER :

Bu gece benim bankolarımdan birtanesi olan Denver evinde harika basketbol oynuyor.2 gün önce New Orleans karşısında yenilgi alsa da bu sıkıştırılmış fikstürde olabilecek aksaklıklar. Denver'ın bu maçta ilk yarıdan ağırlığını koyup maçı kazanması yüksek bir ihtimal..

LOS ANGELES LAKERS-UTAH JAZZ :

Staples'ı dün gece sakat sakat büyüleyen Kobe ve arkadaşları ,Enes'li Utah'a konuk oluyorlar ..Bu sene galip gelmekte zorlanan Utah'ın bu maçta işi çok zor Lakers kazanır.

ORLANDO-PORTLAND :

Gecenin bence seyir zevki en yüksek maçında Portland Orlando'yu konuk ediyor.Evinde gerçekten çok tehlikeli bir takım olan Portland.Bu sene kötü bir deplasman karnesi olan Orlando karşısında favori..Dwıght Howard'lı Orlando'yu karşıya almak istemiyorsanız ..Maçın üst skorlara gitmesi muhtemel..alternatif olarak ilk yarı Portland'ta düşünülebilir.

YAZAR : Batuhan GÖKHAN ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder