13 Ocak 2012 Cuma

Nba: Günün Maçları 13.01.2012







INDIANA-TORONTO : 


Evinde gününde oldukları zaman kazanmayı biliyor.Fakat iyi bir basketbol oynadıklarını söyleyemeyiz ..Indiana bu senenin en iyi başlangıç yapan takımlarından bir tanesi .Topu paylaşarak ve sabırlı hücum etmeyi bilen Indiana bu maçı kazanacaktır.


WASHINGTON-PHILADELPHIA :


Bu sene sadece bir galibiyet alabilen Washington ,tarihinin en iyi başlangıçlarından birini yapan Philadelphia'ya konuk oluyor..İyi basketbol oynayan ve evinde çok daha rahat galip gelen Philadelphia'nın bu maçı da kazanacağını düşünüyorum.


DETROIT-CHARLOTTE : 


Detroit'in bu sene işi çok zor.Bu maçtan galip gelmeleri için Charlotte'un gerçekten kötü bir performans ortaya koyması lazım buda sürpriz olacaktır.Ben bu maçı Charlotte'nin kazanacağını düşünüyorum.


CHICAGO-BOSTON : 


Derrick Rose'un sakatlanmasıyla şoka uğrayan Chicago geçici bir süre o bölgeye Mike James'i aldı..Ama bence  bu kararda acele ettiler.Boston ise bir türlü toparlanıp ritim bulamıyor ama Rose'un yokluğunda Boston bu maçı kazanır. 


MINNESOTA-NEW ORLEANS : 


Bu sene ligin altında kalacak ekiplerden bir tanesi olan New Orleans ,Minnesota'yı konuk ediyor.Minnesota bu sene sürpriz sonuçlar alarak neler yapabileceklerini gösterdiler..Bu maçta da ben Minnesota Twolwes'in kazanacağını düşünüyorum.


SACREMENTO-HOUSTON : 


Skor olarak üst beklediğim maçlardan birtanesi..İki takımda sadece basketbol oynamayı düşünüyor..Ve savunma konusunda pek başarılı değiller..Üst bitmeye yakın bu maçı Houston'un kazanacağını düşünüyorum


MILWAUKEE-DALLAS : 


2 maç üst üste kazanarak azda olsa yaralarını saran Milwaukee Dallas deplasmanına konuk oluyor.Bu deplasmanda işleri çok zor olacak.Çünkü Dallas ritim bulmaya başladı ve üst üste galibiyetler alıyorlar.Bu maçı da Dallas kazanacaktır. 


PORTLAND-SAN ANTONIO :


Bu gecenin en zor geçecek karşılaşmalarından bir tanesi.Portland bu senenin flash takımlarından ,San Antonio ise Ginobiliyi kaybettikten sonra tökezlemeye başladı.Bu zorlu geçecek maçta San Antonio galibiyete bir adım yakın gözükse de ben bu maçta San Antonio'ya güvenilmesi taraftarı değilim..Biraz risk alıp Portland galibiyeti denenebilir.


NEW JERSEY-PHONEIX : 


Üst geçecek maçlardan biri daha ..New Jersey sadece Deron Williams'ın eline bakıyor ve böyle işleri çok zor..Evinde Nash'in önderliğinde ki Phoneix bu maçı kazanır.


MIAMI-DENVER : 


2 maç üst üste yenilerek bu zorlu fikstürde belkide normal olanı yapan Miami ,zorlu Denver deplasmanına konuk oluyor.Seyir zevki yüksek olacak bu maçta Miami favori gözükse de Denver'ın ne kadar tehlikeli bir takım olduğunu bir kez daha hatırlatayım.Üst bahsi bu maç için en güzel tercih.


YAZAR : Batuhan GÖKHAN 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder