21 Ocak 2012 Cumartesi

NBA : Günün Macları 21.01.2012




CLEVLAND-ATLANTA :

Dün gece Philadelphia deplasmanından galip çıkamayan ve ikinci yarı bütün direncini kaybeden Atlanta bu gecede evinde Clevland'ı ağırlıyor.Bu macı belki zorlansa da Atlanta'nin bu macı kazanacağını düşünüyorum

 DENVER-NEW YORK :
 Skor olarak üst olacağını düşündüğüm bu maçta pek savunma yapılacağını düşünmüyorum.Çünkü iki takımda savunma yapmayı pek beceremiyor.Bu maçta kazanan taraf ise artık New York olacaktır

 PORTLAND-DETROIT :

 Skor olarak toplam 190 200 sayıları bulamayacağını düşündüğüm bu iki takımın maçındaki en iyi secim Portland galibiyeti olacaktır.

 OKLAHOMA-NEW JERSEY :

 Bu mac en güvendiğim maclardan bir tanesi bu gece adına.Fazla bir alternatif düşünmeyip ilk yarı 1 yada direk maç sonu 7 handikapdan 1 mutlaka denenmelidir

 CHARLOTTE-CHICAGO :

 Derrick Rose'un büyük ihtimalle yine oynamayacagı bu maçta skorun oncellikle alt sonrasında ise Chicago'nun galibiyeti ile kapanacağını düşünüyorum

. SACREMENTO-MEMPHIS :

 Gecenin zor geçecek maclarından bir tanesi.Bu maçta her sonucun çıkabileceğini düşünüyorum fakat Memphis'i evinde yenmek gercekten zor ben bu yüzden Memphis'e guvenilmesi gerektigini düşünüyorum. 

HOUSTON-SAN ANTONIO :

 Yine bence her sonuca açık bir mac.Öncelikle sizi Luis Scola'nin 17 sayı barajı üstüne yönlendireceğim.Macı kimin kazanacağını tahmin etmekten uzak durulması gerekir.

 MİNNESOTA-UTAH :

 Yine onceden belirlediğim bir oyuncu bahsini size önereceğim. Kevin Love'un 25 sayı ve 15 rebound üstünde bir performans göstereceğini düşünüyorum.Skor olarakta altta kalması normal bir sonuc olacaktır. 

DALLAS-NEW ORLEANS :

 Yine altta kalacak bir maç.New Orleans sürpriz yapacak potansiyele sahip fakat Dallas bu macı zorda olsa kazanacaktır. Yine de ben bu maçtan uzak durulması gerektigini düşünüyorum.

YAZAR  : BATUHAN GÖKHAN ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder