18 Ocak 2012 Çarşamba

Nba : Günün Maçları 18.01.2012





DENVER-PHILADELPHIA :

Seyir zevki olarak harika geçeceğini düşündüğüm bu maçta skorun üstleri bulması aklımıza gelen ilk tercih.Yine de bir galip belirlemek gerekirse bu form durumuyla  Philadelphia'nın kazanacağını düşünüyorum

OKLAHOMA-WASHINGTON :

Erken kopma ihtimali olan bir maç.Ve bu maçlardan aslında uzak durulmalı.Oklahoma çok büyük bir sürpriz olmazsa bu maçı kazanacaktır ancak alternatif olarak belirlediğim James Harden'ın 16 sayılık barajı aşacağını düşünüyorum..

SAN ANTONIO-ORLANDO :

Dün gece her ne kadar dirensede Miami'ye kaybeden Spurs bu seferde Orlando deplasmanına konuk oluyor.Kazanmalarının zor olacağını düşündüğüm bu maçta ilk olarak Howard'ın 22 sayı üstüne oynamanızı tavsiye ediyorum..Galip gelen taraf ise Orlando Magic olacaktır

TORONTO-BOSTON :

Boston'un artık kazanacağı maçlardan birtanesi..Alternatif olarak düşünenler skorun altta kalması ve Rajon Rondonun 12 sayı barajını aşmasını düşünebilir

GOLDEN STATE-NEW JERSEY :

Skor olarak 200 sayı barajını geçeceğini düşündüğüm bu maçta oyuncu handikaplarından da yola çıkabilir.Deron Williams'ın öne çıkacağını düşündüğüm bu maçtan galip gelen taraf Golden State olacaktır.

PORTLAND-ATLANTA :

İki takımda pivotlarından  yoksun çıkıyor bu maça..Tabiki Atlanta için Horford'ın olmaması daha büyük bir handikap ama Camby de Portland için önemli bir savunma silahıydı.Zor geçecek bu maçtan Atlanta'nın galip ayrılacağını düşünüyorum

MEMPHIS-NEW ORLEANS :

Skor olarak kısır bir maç olacağını düşünüyorum öncelikle ve her ne kadar önemli eksikleri de olsa bu maçı Memphis'in  kazanacağını düşünüyorum

DETROIT-MINNESOTA :

Skor olarak alt bitmesi muhtemel maçlardan biri daha..Evinde iyi maçlar çıkaran Minnesotanın bu maçtan rahat bir şekilde galip ayrılacağını düşünüyorum.

INDIANA-SACREMENTO :

Indiana bu sene harika bir takım oldu ve iyi basketbol ile kazanmayı biliyorlar..Sacremento ise kötü sezonlarından birini daha yaşıyorlar..Tyreke Evans'ın öne çıkacağını düşündüğüm bu maçta galip gelen taraf ise Indiana olacaktır

YAZAR : BATUHAN GÖKHAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder