23 Ocak 2012 Pazartesi

NBA : Günün Maçları 23.01.2012






WASHINGTON-PHILADELPHIA : 


Son bir kaç gündür iyi maçlar çıkarıp sanki dirilişe geçmeye çalışan bir Washington var.Philadelphia ise tüm hızıyla yoluna devam ediyor.Bu maçta da onların duracağına inanmıyorum.Evinde çıkacakları bu maçta Philadelphia kazanır.


ORLANDO-BOSTON : 


Dün gece Rondo'suz kazanan Boston bugünde büyük bir ihtimalle sahaya Rondo'dan  yoksun çıkacak.Fakat bu maçta Rondo'yu daha çok arayacaklar.Pierce'ın harika oyununu da devam ettirmesi gerek..Ben bu maçta Rondo'nun oynaması halinde kazanacağını düşünüyorum Boston'un fakat ondan yoksun çıkarlarsa işleri çok zor.Alternatif tercih olarak normal sonuç olacak skorun altta kalmasını tercih edebiliriz .


NEW JERSEY-CHICAGO : 


Rose'dan sonra Noah ve Gibson'u da kaybeden Chicago için artık kolay maçlar geçmeyecek gibi gözüküyor.New Jersey ise dün gece evinde galibiyete ulaştı ve bugünde kazanmak istiyor..Chicago'nun bu maça bu kadar eksikle çıkacak olması , New Jersey'in sürpriz yapma ihtimalini arttırıyor.


ATLANTA-MİLWAUKEE : 


Dün gece deplasmanda Miami'yi yenerek neler yapabileceklerini gösteren bir Milwaukee , Sezonun formda takımlarından Atlanta'yı konuk ediyor.Yine zor maçlardan bir tanesi ben Atlanta'nın kazanmasını normal olarak görüyorum fakat dün gecenin galibi Milwaukee'nin bu maçta da sürpriz yapması beni çok şaşırtmaz .


SAN ANTONIO-NEW ORLEANS :


Yaşlı San Antonio bu gece de New Orleans karşısında ..Bir sürpriz aranabilir belki ama bence sürpriz aranacaksa o bu maç olmamalı..Ben normal bir sonuç olacak San Antonio galibiyetini öneriyorum..


DETROIT-OKLAHOMA : 


Söylenecek çokta bir şey yok bu maçla ilgili Nba'in en kötü takımlarından biriyle en iyi takımlarından birinin karşılaşması..Evinde de olacak Oklahoma'nın ilk yarıdan işi bitireceğini düşünüyorum.


HOUSTON-MINNESOTA : 


Bu gece oynanacak bir zor maç daha ..Minnesota böyle maçlar da skoru altta tutabiliyor..Ben bu maçta da Kevin Love'lu Minnesota' nın kazanmasını bekliyorum..


PHONEIX-DALLAS : 


Bu gece bir kaç maç haricinde kolay geçecek mücadele gözükmüyor.Bir zor maç ta da Dallas Phoneix'i konuk ediyor.Phoneix ritimini buldu diyebiliriz artık.Dallas içinde aynı şeyleri söyleyebiliriz . Bence Dallas bu maçta Sürprize izin vermez ve bu maçı kazanır. 


SACREMENTO-PORTLAND : 


Gecenin zor maçları bu maçla da devam edecek..Üste gebe bir maç fakat Portland kazanmaya çok yakın..


MEMPHIS-GOLDEN STATE : 


Memphis'in deplasmanda da olsa kazanacağını düşündüğüm bir maç ..Fakat evinde Golden State'ten her zaman korkabilirsiniz.Çünkü gününde oldukları zaman gerçekten onları savunmak zor..Gününde olup olmayacaklarını bilmek çok zor ve baya bir istikrarsızlar.Bu yüzden kazanan tarafın Memphis olacağını düşünüyorum..


YAZAR : BATUHAN GÖKHAN ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder