1 Şubat 2012 Çarşamba

NBA : Günün Maçları 01.02.2012






CHICAGO-PHILADELPHIA : 


Kıran kırana bir maç için hazır olun..Bu seneye harika başlayan Philadelphia evinde Chicago'yu konuk ediyor.Chicago'da yine Luol Deng oynamayacak.Fakat bunun yanında Richard Hamilton'da sakatlandı ve bu maçta forma giyemeyecek.Bu zor maçta ben Chicago'nun MVP guardı Derrick Rose ile sonuca ulaşacağını düşünsem de bu zor maçtan uzak durulması gerekir. 


WASHINGTON-ORLANDO : 


Orlando'nun bu sene ne kadar istikrarsız olduğunu  söylemeye gerek yok herhalde .. Bazı maçlarda 80 sayının üstüne çıkmakta bile zorlanıyorlar.Washington ise antrenör değişikliğinden sonra biraz daha direnç göstermeye başladı fakat işleri hala çok zor . Orlando evinde oynayacağı bu maçı ilk yarıdan kazanacaktır. 


TORONTO-BOSTON : 


İlk bakışta favori gözüken Boston'da takımın belki de şuan en iyi durumda olan ismi Rajon Rondo forma giyemeyecek .Fakat Toronto'yu tek başına taşıyan Bargnani'de bu maçta olmayacak.Bu yüzden Toronto'nun bu maçta sürpriz yapması bir hayli zor . Evinde Boston kazanır .


DETROIT-NEW JERSEY : 


New Jersey evinde böyle maçları kazanmayı biliyor.Detroit bu senenin en vasat takımlarından bir tanesi.Deplasmanda New Jersey'i yenmeleri sürpriz olur.New Jersey allstar oyun kurucusu Deron Williams ile bu maçtan galip ayrılır ..


MIAMI-MILWAUKEE : 


Miami için kolay geçmeyecek maçlardan bir tanesi..Böyle maçlarda zorlandıklarını bir önce ki maçlarda gördük ..Yinede Miami'nin kazanacağını düşünüyorum.


PHONEIX-NEW ORLEANS : 


Gecenin zor maçlarından bir tanesi.Ben bu zor maçta Steve Nash'in ekibi Phoneix'in galibiyete ulaşacağını düşünüyorum..


OKLAHOMA-DALLAS : 


Yine zor maç ve yine Batıdayız ..Dallas eski performansından uzaklaştı ve artık galibiyetler almaya başladı ..Artık toparlandılar diyebiliriz.Ama baştan beri iyi olan Oklahoma bir kaç maçta hızını düşürse de harika performansıyla Batı'da zirvede.Ben bu maçta da Oklahoma'nın kazanacağını düşünüyorum.


INDIANA-MINNESOTA : 


İlk olarak savunmasıyla öne çıkan iki takımın mücadelesi..İki takımda ilk olarak birbirini durdurmaya çalışacaktır.Ben Kevin Love'lu Minnesota'yı bu maçta bir adım önde görsem de bu maçtan uzak dursak çok daha iyi olur .


HOUSTON-SAN ANTONIO : 


San Antonio Ginobili'den sonra çok sorun yaşasa da böyle maçları pek kaybetti.Ve bu maçta da maçın favorisi ..Houston'un sürpriz yapabilecek kapasiteye sahip olması bu maçtan beni biraz uzak tutuyor fakat ben bu maçın üst skorlara taşınacağından eminim..


CHARLOTTE-PORTLAND : 


Charlotte'ta eksikler bir türlü geri gelmiyor..Ve buda onların bir türlü tempoya girmesine izin vermiyor.Portland ise bu senenin iyi takımlarından biri . Ve bu maçtan da rahatlıkla galip ayrılacağını düşünüyorum.


CLIPPERS-UTAH : 


Los Angeles ekibi bu senenin Paul ,Griffin ve Jordan 3 lüsüyle sezonun en flash ekibi olmayı başardı..Belki bu sezon bir şampiyonluk hayal etmiyorlar ama gelecekte ki sezonlar için bir altyapı oluşturuyorlar..Ben bu maçta da vasat bir takım olan Utah'ın yeneceklerini düşünüyorum.


YAZAR : BATUHAN GÖKHAN .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder